Jeg jubler og kjører i gang en konkurranse!

Vet dere hva? Jeg er utrolig takknemlig og veldig glad i dag. For nylig passerte jeg 300 abonnenterYoutube-kanalen min. Det er ikke til å tro og det er ikke så lenge siden jeg startet opp som Youtuber. Takket være dere! 

Som en takk til dere kjører jeg i gang en konkurranse og hvor dere kan vinne meget fete premier. Premiene er en råbra musmatte fra Qpad med motiv fra Battlefield 3: Back to Karkand, en notisbok med tema fra filmen Godzilla og sist men ikke minst en button med tema fra Assassin’s Creed. Alt dette kan dere vinne med å delta i denne konkurransen som dere finner i videoen nedenfor. 

PS! Lik og abonnere på kanalen min for å øke vinnemulighetene. 

Tusen hjertelig takk for at dere abonnerer på kanalen min. Jeg er evig takknemlig! 

Premiene er sponset av Qpad, Ubisoft og Warner Bros. Home Entertainment

#gammerns gamerkanal #300abonnenter #youtuber #konkurranse #competition #win #prizes #premier #vinn #nordicopen #youtube #spillersunt #foredragsholder #lovegaming #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jeg jubler og kjører i gang en konkurranse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top