Freecom Tablet Mini SSD

 


 

En stor verden i en liten dippedutt  er en beskrivelse man kan bruke om så mangt i dag. Ting blir bare mindre og mindre, lettere og lettere når det kommer til elektroniske dippedutter. Alt fra minnepenner, harddisker, SSDer eller andre lagringsmedier blir bare mindre og mindre. Dette er noe vi alle liker og spesielt med tanke på at det også blir mindre å drasse rundt på.
 

Stor aktør som er med på denne utviklingen er Freecom. De har i mange år produsert det ene lagringsproduktet etter det andre og som har holdt meget høy kvalitet.
 

Et av produktene som nå har sett dagens lys er en Tablet Mini SSD og ja, denne er faktisk tenkt brukt til å lagre ting og tang fra nettbrett. Er det noe vi ikke liker er å drasse rundt på ledninger i forskjellige varianter. Her kommer Freecom med en genial løsning og som i tillegg inneholder hele 128GB lagringskapasitet (finnes også i 256GB).
 

Når jeg for eksempel drar på foredrag eller skal presentere bilder fra forskjellige events, så kan jeg enkelt og greit kun ta med meg denne lille SSDen i tillegg til nettbrettet. Er slettes ikke avhengig å lagre alt på nettbrettet og med denne Tablet Mini SSD er ikke det noe problem.

 

denne lille dingsen finnes en ledning for USB 3.0-tilkobling og en Micro B for å koble til nettbrettet. Det vil si Android-brett og ikke IOS-nettbrett. Er man på farten og ønsker å dele bilder uten å vise av bildene i mobilen, så er det bare å plugge inn Tablet Mini SSDen fra Freecom og vips så har du alt sammen lagret på en plass.
 

Faktisk er denne lille tassen den første som kombinerer to typer kabler slik på denne måten og gjør saken komplett til lagring av bilder, filmer eller hva det måtte være for noe.

Om du skal overføre diverse ting og tang på PCen, så går det fort som rakkeren. Med USB 3.0 så leser Tablet Mini SSD med en fart på 430MB i sekundet (Windows eller Mac) noe som er bra. Vidunderet finnes i to ulike størrelser, 128GB eller 256GB. Den jeg har fått tak i er en 128GBs utgave og som holder i massevis for meg.
 

Har ved flere anledninger fått veldig god bruk for mini SSDen og spesielt de siste foredragene som jeg har holdt så har den vært særs viktig å ha med.
 

Om du er på utkikk etter ekstra lagring til nettbrettet ditt så har Freecom her løsningen for deg. Dette produktet er ufattelig enkelt å bruke, plug and play, i tillegg til at det passer like godt til nettbrettet som til PCen eller Macen. Her er i grunnen ditt bruksområde som teller. Jeg har lagt inn på foredraget mitt Spill er sunt, tonnevis med bilder pluss videoklipp som jeg bruker i foredraget. Det eneste jeg trekker ned er i grunnen at denne ikke støtter mobiltelefoner. Det hadde vært så kult om den hadde gjort det.
 

Mer info om denne Freecom Tablet Mini SSD finner dere HER.

Er noen av dere avhengig av slike lagringsmedier.

#spillmagasinetreview #freecomtabletminissd #lagring #gadget #ssd #omtale

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top