Du snakker om elendig brannberedskap


 

For å si det slik, jeg har meg selv å skylde på i denne saken. For i Snøbyn er det dårlig brannberedskap og dette fanger mine innbyggere opp. Med andre ord, det skorter på trivselen i Snøbyn og for å forandre på det må jeg gjøre noe. Løsningen blir selvsagt å bygge opp flere brannstasjoner slik at brannberedskapen høynes til det normale. Når det er gjort, så trenger ikke innbyggerne å være redd for at branner skal oppstå i hytt og pine.
 

Her er en ny episode med Cities Skylines og Snøbyn. 
 

Spiller du Cities Skylines og har du dårlig brannberedskap i byen din? Hva liker du best med spillet?
 

#citiesskylines #colossalorder #youtuber #spillpappa #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Du snakker om elendig brannberedskap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top