Hva vil dere vite om meg?


 

JIPPI! Jeg har passert 700 abonnenter og er utrolig takknemlig! Dere er awesome! Som en liten takk kjører jeg i gang med en Q & A hvor dere får lov til å spørre meg om alskens greier. Jeg skal med beste evne prøve å svare så godt jeg kan. I denne videoen får dere vite mer om meg og hva jeg har gjort inntil i dag. Jeg har som mange av dere vet jobbet i spillbransjen i over 16 år og kjenner nesten til hver krinkel og krok av spillverden. Jeg spiller masse forskjellige spill og liker det meste noe dere kan se på kanalen min med over 408 videoer fordelt fra ifjor vår og frem til i dag.

Jeg drar land og strand i rundt Norges land og holder foredraget Spill er sunt og det siste foredraget ble holdt på The Gathering både for voksne og deltakerne der. Å stå på hovedscenen var en unik opplevelse og noe jeg sent vil glemme. 
 

har dere altså muligheten til å spørre meg om alskens rart og jeg skal prøve så godt jeg kan å svare.
 

Med det vil jeg igjen si: Tusen hjertelig takk til dere alle som abonnerer på meg. Dere er awesome hele gjengen. 
 

PS! Kompisen min Ludvig er med… Er vi ikke like?
 

#spillpappa #youtuber #spill #gamer #gaming #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hva vil dere vite om meg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top