AVerMedia capture kort for PC og konsoll


 

*Sponset*
 

Er det noe jeg gleder meg til å sette inn i min nye GamingRIG så er dette capturekortet fra AVerMedia. Presenterer også et capturekort for konsoll fra samme produsent og som skal sørge for mange herlige opptak fra konsollene min. Nå har jeg gjort klar en HyperX Savage 256GB som skal sette inn i konsollutgaven og gleder meg sykt til å se hvordan dette funker. Gå inn på AVerMedia sin nettside og se om det er noen av disse produktene som frister deg for selv om det finnes gratis programmer som sørger for at du får tatt opp til din youtube-kanal, så gor disse kortene deg mye flere muligheter til å få opptakene til å bli enda bedre og det uten bruke av altfor mange resurser. 
 

Les mer om AVerMedias produkter på deres nettside
 

Bruker du opptaksprogram eller capturekort når du tar opp gameplay? 
 

#spillpappa #avermedia #youtuber #gamer #capturecard #opptakskort #gaming #spill #game #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “AVerMedia capture kort for PC og konsoll

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top