Thomas Burke – voldelig dude ass


 

Har du hørt om Thomas Burke og kalt The Anarchist? Nope? Det skjønner jeg godt. Han har ikke blitt presentert før nå, men om du har tenkt å skaffe deg Mafia III som lanseres den 7. oktober til Playstation 4, Xbox One og PC så vil du nok få føling med hvem denne personen er.
 

I alle fall, i denne videoen som du ser nedenfor får du en liten presentasjon på hvordan han er. Vi kan vel være enige om at han er en voldelig type som mange av de andre karakterene i spillet.
 

Mafia-serien er en spillserie jeg liker godt og spesielt måten utviklerne har klart å få frem stemningen i de ulike spillene, de unike karakterene og for ikke å glemme alle de herlige doningene man får kjøre i spillet. Mafia III er på en måte GTA, bare man opplever forskjellige tidsaldre og med det som hører til. Derfor er jeg virkelig stor fan av Mafia-spillene.
 

Her er siste video fra Mafia III
 

#mafia3 #hangar13 #2kgames #trailer #spill #gamer #games #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top