En aldri så liten preview på HyperX Pulsefire FPS gamingmus


 

Som gamer har jeg spilt med mange forskjellige merker av gamingmuser. Er det en produsent jeg har ventet lenge på skulle komme med en gamingmus så er det nettopp HyperX. Endelig er det på markedet med deres aller første mus og den har fått navnet Pulsefire FPS. Som du sikkert har fått med deg er jeg stor fan av HyperX og jeg deres produkter. Fra før av har jeg nå en XXL musmatte, Alloy gamingtastatur, Revolver S og nå altså Pulsefire FPS. 
 

Jeg har altså nå vært så heldig å få en slik mus og ja, jeg må si at dette har så definitivt vært verdt ventetiden. Om du er ute etter en gamingmus med masse knapper og funksjoner så er kanskje ikke denne HyperX Pulsefire FPS den rette for deg. For knapper er det ikke så mange av bortsett fra de knappene jeg trenger til min spilling. Det enkle er ofte det beste er det noe som heter.
 


 

Ellers er designet helt greit og ligner nok mange andre merker, men når det er skrevet, så ligger den veldig godt i hånden og hvor knappene passer rett inn for meg. Nederst bak ser du en herlig HyperX rød logo og musehjulet er også i rød farge, mens DPI-knappen skifter farge etter hvilken innstilling jeg bruker.
 

Foruten dette er jeg i syvende himmel og spesielt med tanke på hvor god jeg synes Pulsefire FPS er. Å skrolle med musehjulet er nærmeste orgasmisk godt og jeg har full kontroll om jeg spiller eller rett og slett sitter og surfer på nettet. Flere beskrivelser kommer i en omtale om ikke så altfor lenge.
 

I alle fall, om du nå er på utkikk etter en ny gamingmus, så finnes HyperX Pulsefire FPS ute nå og der hvor slikt datautstyr selges.
 

Hvilken gamingmus bruker du?
 


 

#hyperxfamily #hyperxgaming #hyperx #kingston #gamingustyr #gamer #spill #gaming #games #game #gamingmus

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top