Beist er med på gamet! Vinn fete premier fra Beist på Steinkjermartnan!

 

Har du hørt om bandet Beist? Hvem har vel ikke det! Undertegnede er en stor fan for å si det mildt! Spilles mye Beist om man sitter og skriver, spiller spill eller kjører bil. Beist har så sykt mange gode låter som er lett å få på hjernen. Akkurat nå mens jeg skriver dette så dundrer Snekkerbua i høytalerne mine. Av andre favorittlåter så spilles Råne-Ræser, Sjørøver på heltid, Fesketur, Ka som skjeeerda?, Rævsprekken, Nachspiel, Sommertid (med fantastiske Skei og PT), Treningsnarkoman (Skei og PT), Kongen av Campen, Ingenting å teby pluss flere som også fenger så inn i granskogen. 

 

 

I det siste har de vært veldig aktive og kjørt konserter som perler på en snor. De har til stor jubel spilt rundt omkring i Norges land. Selv har jeg opplevd bandet på nært hold på Sentrumsliv her på Orkanger. En litt bedugget undertegnede fikk til og med møte denne sympatisk og flotte gjengen noe som selvsagt satte inntrykk. Er det noe Beist virkelig klarer så er det å skape liv og røre der de spiller opp til fæst!   

 

 

Okei, gjett hva denne flotte gjengen gjør? Jo da, de sponser premier til gamingsatsingen på NTE Gaming RoomHuze Ungdomssenter under årets Steinkjermartna! Gjett om jeg er i syvende himmel og gleder meg sykt mye til å dele ut dette til heldige vinnere av konkurranser og giveaways! Hva sier du til å vinne hoodies, capser med mer? Det kan ikke bli annet enn kongebra det! 8. til 10. august er det altså klart for foredraget Spill er sunt (foreldre, besteforeldre, lærere, helsevesen, politi m.fl.), ulike spillkonkurranser, spille spill på PCer og konsoller, prøve VR pluss være med på giveaways! Alt dette kjøres i gang i NTE Gaming Room på Huze Ungdomssenter. 

 

 

Med det vil jeg anbefale deg å møte opp og bli med på et heildundrende opplegg hvor du kan skape gamingglede for gaming <3 ditt! Alle er selvsagt velkomne om du er ung eller gammel. 

 

 

Gamingsatsingen er et samarbeid mellom: Steinkjermartnan, NTE, Sceneteknikk AS, Elkjøp Amfi Steinkjer, SureFire Gaming, Spill er sunt og Huze Ungdomssenter

 

Velkommen skal du være! 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top