Du e bedre enn du trur…

 

En artist som virkelig rører med sine tekster er uten tvil Axel Frønes. Opp i gjennom årene har den ene betydningsfulle låten etter den andre kommet som perler på en snor. Ei låt som får meg til å tenke litt er “Du e bedre enn du trur”. Teksten i låten er noe alle kan bite i seg. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt den der frasen til familiemedlemmer, venner, kontakter eller personer jeg nylig har møtt. Hver gang jeg hører denne teksten og låten, kjenner jeg tårene presse på…

 

 

Selv er jeg på langt nær perfekt og inn i mellom har det vært tider der jeg har vært virkelig langt nede. Å være der er ikke tungt og slitsomt. Da er det godt å ha noen som sier at “du er bedre enn du trur”. Om det er en selv eller noen du kjenner som sliter, så tenk at man er bedre enn man trur. 

 

Du e bedre enn du trur, bruk mæ som skjold, en mur…! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top