Endelig Battle Royale i Battlefield V og det er i Norge det skjer!

 

Et spill som til tider får kjørt seg hos meg er uten tvil Battlefield V. Dette er et spill jeg liker svært godt og spesielt med tanke på at det er mine venner i DICE som står bak. Nå er det ikke lenge til modusen Battle Royale dukker opp i spillet og ikke nok med at det for første gang i historien skjer i et Battlefield-spill så skjer handlingen i et norskinspirert landskap. Det kan jo søren meg ikke bli bedre enn det.

 

Tilleggspakken med Battle Royale-modusen har fått tittelen Firestorm og lanseres den 25. mars. Halvoy heter kartet som alt sammen skjer og som du kan se av videoen nedenfor blir det er meget variert kart med alt du kan drømme om av landskap. En annen ting som kommer til å bli fantastisk og det er at modusen støtter opp til 64 spillere og det kommer til å bli massive kamper med nebb og klør. En annen ting som er unikt med Battlefield er at man i spillet kan bruke alt av kjøretøy og det gjør at denne modusen kan bli meget spennende. Her gjelder det å tenke smart, klare å klamre seg til det som er mest ødeleggende for så å sprenge seg igjennom fienden.

 

 

Etter å ha sett traileren fra Firestorm så kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg sykt mye og kjenner at patrioten i meg kommer krypende frem fra mørket. Tenkt at det hele skjer i et norskinspirert landskap med norske flagg og det hele. Gud som jeg gleder meg og jeg skal nok kunne bite litt i fra meg i spillet selv om mine glansdager som god Battlefield-spiller kanskje er over. I traileren kan du også se en rødtass-traktor som blir brukt i kampens hete og nok et aldri så lite norskstikk i spillet. Herlig! 

 

Så her er trailere fra den kommende tilleggspakken Firestorm som lanseres til Battlefield V den 25. mars og ikke annet en å glede seg stort. 

 

 

Hva spiller du for tiden? Går det i Fortnite, PuBG, CoD, Battlefield V eller er det andre spill som fanger din oppmerksomhet? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top