Parkliv avslører nytt band til musikkfestivalen!

 

Da er det klart. En ny artist er avslørt for kommende Parkliv som arrangeres den 24. til 25. juli i år. Denne gangen er det et band som jeg ikke har hørt så altfor mye på, men som jeg nå hører vil passe godt inn. Livåt musikk kan man vel beskrive låtene som og vil garantert gi god stemning under Parkliv. Innrømmer mer enn gjerne at jeg gleder meg. 

 

Ei låt som virkelig har slått an blant det norske folket er “Bare så du vett det” og den har over 17, 3 millioner avspillinger noe som er sykt mye. Flere låter som denne gjengen fra Stavangerområdet står bak er “Vil du shalala” og denne låten har over 3.6 millioner avspillinger. en annen låt som også er populær fra denne gruppen er “Vekk meg opp” med over 3,8 millioner avspillinger. Disse tallene er ikke å kimse over og jeg er bra sikker på at dette kommer til å bli bra. 

 

 

Her er litt mer info om dette populære bandet;
Gruppen består av Kjartan Salvesen, Tommy Fredvang, Glenn Lyse og Ole Alexander Mæland som alle var etablerte artister ved oppstart. Salvesen og Lyse vant Idol i henholdsvis 2004 og 2007, Fredvang deltok i X Factor i 2009 mens Mæland deltok i The Voice i 2012 og var vokalist i Elle Melle. Samarbeidet startet da de fire ble spurt om å opptre sammen på åpningen av volleyball-VM og ble kalt Stavangerkameratene av konferansier Stian Blipp. Stavangerkameratene reiser i 2020 ut på sin 4. norgesturné og Parkliv er en av de heldige festivalene som får besøk.

 

Kommer du på Parkliv? Det anbefales og spesielt med artister fra før av med Postgirobygget, Valentourettes, og Julie Bergan så kommer dette til å bli sykt livåt!

 

Jeg gleder meg stort, gjør du?

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top