Jeg er utrolig lei meg!

Beklager at jeg ikke har fått skrevet noen blogger og skrevet kommentarer i det siste. Det har vært utrolig hektiske dager hvor jeg blant annet var en “svipptur” til Oslo og møtte mange av mine kunder. Turen ble en megasuksess og jeg fikk solgt inn mange annonsekampanjer samt fikk snakket godt med nye og spennende kunder. Ellers var turen meget hard da og jeg var opp klokken 3 om morgenen og var ikke hjemme før klokken 9 på kvelden. Så turen var beinhard for å si det slik.

Nå er jeg omsider her og skal ikke legge skjul på at jeg har savnet å skrive blogger, kommentere og være mer aktiv. Derfor håper jeg på at dere fortsatt vil lese bloggen min som jeg prøver å få så variert som mulig og hvor jeg alltid har glimt i øyet.

Hva skal dere til med i helgen? For meg blir det vedarbeid, bursdagsselskap og ja, madammen skal lage en ny kake og den skal jeg som jeg får presentert for dere etter hvert. I tillegg har hun fått 6 bestillinger av kaker til andre alt i fra dåpskaker til bursdagskaker, så det blir nok en del kaker i tiden fremover.

Det er en låt jeg for tiden hører mye på og det er den dere finner nedenfor. Makan til låt og som virkelig får meg satt ut. Nydelig rett og slett!

Hva skal dere til med i helgen? Har dere noen planer?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Jeg er utrolig lei meg!

  1. Sangen er magisk. Setter virkelig følelsene i sving.
    Titt innom bloggen vår , kjører konkuranse Kanskje du er heldig og stikke av med den frekke premien :):)

  2. Jeg reiser til Spania i morgen, så helgen min går til pakking og reising 🙂
    ELSKER den sangen, og historien som ligger bak. Den er så fantastisk!
    Godt du er tilbake igjen nå da 🙂 Håper du får en fin helg 🙂

  3. Velkommen tilbake:-)
    I dag har jeg ingen planer..tenkte jeg skulle jobbe med en stor innlevering til tirsdag, men imorgen drar jeg og min kjære til quality spa og resort hotellet i sarpsborg for å slappe av og feire ett halvt år sammen:)

  4. Lurte på hvor du hadde blitt av ja! 😛
    Flink du har vært da. Var kjempe fin og rørende sang.
    Helgen går til jobb, besøk av venner og hjemmekos med familien.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top