Utdrag fra kamasutra…

Jeg elsker vitser og får hver dag flere vitser som jeg ler gått av. Nå tenkte jeg å dele noen med folket og håper dere også får dere en god latter, for latter forlenger jo livet eller (og beklager om noen kan være litt grove, men håper dere tåler det…)

Mannen var i dusjen når det ringte på døren. I mangel på håndkle tok han sin datters smekke fra tørkestativet for å skjule utstyret når han løp til døra for å åpne. Mannen åpnet døren, utenfor sto naboens kone. Hun knakk sammen i latter over synet og han kikket ned på smekken. På den sto det: “vokser og blir stor til mammas glede..

  Et lite utdrag fra kamasutra for viderekomne:

 Piraten

Ta jenta bakfra. Akkurat i det du skal komme drar du den ut og spytter henne på ryggen. Hun tror nå at du har kommet, og så snur hun seg. Nå skyter du “satsen” i øyet hennes. Og når hun springer av sted med en hånd foran øyet, så “kne’er” du henne i låret så hardt at hun hinker avgårde på et ben som en pirat.

 Spøkelset

(krever litt trening)

Ta jenta bakfra. Ha en venn i garderobe skapet og bytt kjapt uten at hun merker noe. Spring så ut rundt huset, til vinduet og vink til henne.

 Rodeo, version 8

Ta jenta bakfra. Ta et ordentlig godt tak samtidig som du bøyer deg frem og hvisker “dette her liker moren din også”. Så er det bare å se hvor lenge du kan holde deg inni.

 Indianeren

Ta jenta bakfra. Bytt hull uten forvarsel og trykk den inn sånn at hun skriker. Ta hånden fort frem og tilbake foran munnen hennes….

VARSEL OM ENDRING AV VERBET “Å GÅ”…. DET BØYES FRA NÅ AV : Å gå – har gått – det gikk – det var godt…

En nordlending stod og urinerte i en hage på Oslo`s beste vestkant da en meget fin frue passerte. “Det er det groveste jeg har sett”, utbrøt hun. “Tus`n takk, frue,” svarte han, “mæn ka du syns om længda?

 

Per var bare 3 år, men voksen for alderen. En dag han sto og tisset bak en busk i hagen kom nabojenta på samme alder forbi, så på han og sa: Så liten han er…. Da svarte Per bryskt: Jeg behøvel vel ikke ta ut metel på metel fol å tisse…..

Erotisk rulett…..Det er når en mann stenges inne i et
mørkt rom med 10 nakne damer…..og den ene er hans svigermor…

Det var et kjærestepar, som var på hyttetur, om vinteren og det var kaldt, så den mannlige kjæresten måtte ut og hente ved, og da han kom innda frøs han på fingrene, og den kvinnelige kjæresten sa: ta henda mellom lårene mine og varme dem, og dette skjedde flere ganger, og etter den sjette gangen sa damen : fryser du aldri på ørene?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Utdrag fra kamasutra…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top