Kapret!

Da er herved gaming PC-en min kapret og jeg slipper ikke til den. Markus som er 11 år har kapret PC-en min og spiller Farming Simulator 2011. Han er ikke den som spiller så enormt mye, men når han får tilgang og ånden over seg, så kan han bli sittende til han går lei igjen.

Farming Simulator 2011 går ut på å drive en gård hvor du skal tjene på å så diverse kornsorter, drive hysdyrbruk samt andre ting som hører med på en gård. Spillet er utrolig variert fordi de som ønsker kan lage mods eller diverse objekter som kan brukes i spillet og lastes ned fra forskjellige nettsider. Disse objektene er gratis og med slike mods får man utrolig mye forskjellige å spille med samt at holdbarheten i spillet utvides.

Så nå må jeg bare innfinne meg å komme til PC-en mindre i tiden fremover, men selv synes jeg de For slike spill er geniale og lærer barnet å tenke samt at det må passe på økonomi m.m. En god simulator med andre ord.

Kjenner du noen som plutselig finner det for godt og blir sittende med noe og som ikke slipper det før personen går lei? Eller er du slik at du blir sittende med noe og slipper ikke taket før du går lei?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Kapret!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top