Det var tider det…!

I ettermiddag ble jeg sittende å mimre litt for meg selv etter å gått inn på nettsiden til Steinkjermartnan. Der fant jeg litt om det som skjedde i fjor på samme martna og hvor det kom over 110 000 besøkende. Nå er det faktisk et år siden Steinkjermartnan og kan ikke tro at et år har gått.

Under fjorårets martna jobbet jeg hele sommerferien med å få oppover Il Tempo Gigante med Remo Caprino & Co og det ble litt av en opplevelse som var verdt tiden jeg brukte. I tillegg fikk jeg draktene til Hugo, Josefine og Super Mario. Disse figurene trasket rundt om i gatene og ble veldig populære. Både små barn, jenter og voksne fikk klem og det ble tatt mange bilder av de kjente figurene.

Om dere klikker dere inn på Steinkjermartnas nettside, så vil dere se litt av fjorårets event hvor vi i BondeLAN gjorde mye for å underholde de besøkende og noe vi klarte med stil. Vi var et friskt pust under martnan og hvor vi fikk mye skryt for opplegget vårt. Slikt varmer å høre i etterkant!

Har du opplevd noe du gjerne kunne ha mimret tilbake til?  



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Det var tider det…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top