5 åring kjører en Nissan GT-R!

Ikke til å tro! Selv fikk jeg nærmest sjokk da jeg så dette klippet! For en femårig gutt kjører (som om han ikke har gjort noe annet) en Nissan GT-R i beste rallystil. Tidlig krøkes er det noe som heter, men dette var nå å ta skikkelig i da. Det er min gode venn og kollega i Gamereactor (redaktør i Sverige) som har lagd dette klippet og som har fått utrolig mange visninger på kort tid.



Selvsagt
kjører ikke femåringen, men synes det hele er utrolig bra lagd og man kunne nesten har trodd det var femåringen som virkelig kjørte denne eksotiske bilen.

Hva synes du om klippet og hva synes du om bilen? Jeg sikler i alle fall! 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “5 åring kjører en Nissan GT-R!

  1. Sv; Usj, tre døgn er mer enn lenge nok for min del. Og nå som det har gått lengre tid, er jeg helt på bærtur føler jeg.
    Gleder meg til å våkne opp i morgen med masse energi og guts til å overleve de to siste dagene på skolen denne uka. 🙂 Tusen takk. ^^

  2. canada goose expedition parka
    canada goose man 70% ,canada goose montebello white ,
    canada goose kvinder montebello parka 2530l brown ,
    canada goose expedition parka navy ,montebello canada goose
    canada goose jakke til salg ,canada goose w’s kensington parka
    canada goose spirit chilliwack parka, canada goose trillium parka sand canada goose montebello red
    buy canada goose kensington parka mid grey in denm
    kensington parka pris
    http://www.timberlandsalg.com/canada-goose-kvinner-c-135.html
    canada goose jakke til kvinder kesington
    canada goose trillium parka
    canada goose snow mantra
    herre parka skijakker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top