Skjeggveksten formelig vokser med denne filmen!

Er det noe man kan beskrive den kommende The Expendables 2 med så er det “mannfolkfilm”. For etter å ha sett flere filmklipp, lest en god del om filmen og sett en rekke bilder, så vet jeg at denne filmen kommer i mine øyne til å bli en av årets store høydepunkter på kino. Bare det å se kjente skuespillerfjes som Sylvester Stalone, Arnold Schwarzenegger, Liam Hemsworth, Jason Statham, Chuck Norris, Bruce Willis, Jean-Claude Van Damme, Mickey Rourke, Jet Li og Dolph Lundgren i en og samme film får håret til meg  meg å vokse i alle krinkel, kroker og ut av sine proposjoner. Ikke nok med det, filmen er en kavalkade av actionscener og som gir den minste gutten en skikkelig manndomsstemme. Bort med pipestemmen, stemmeskiftet eller hvor det høres ut som balla er i klem og frem med den dypeste stemmen man kan tenke seg. Mannfolket i deg kommer frem så til de grader med denne filmen.  

The Expendalbles 2 kommer på kino 17. august akkurat tidsnok til en siste krampetrekning før sommerferien er over. Perfekt oppladning til høsten. Jeg gleder meg som bare det til filmen og det skulle ikke forundre meg at det blir en god del humoristiske vendinger i filmen som får oss til å dra på smilebåndet mens vi sitter som klistret tilkinostolen og inntar en herlig blanding med action, råtøffe mannfolk (kvinnfolk) samt en stor dose eksplosjoner i alle bauger og kanter. 

Norsk Filmdistribusjons beskrivelse av filmen:
Kremen av Hollywoods actionhelter samles igjen til et eksplosivt gjensyn i dette nye Expendables-kapittelet. ALLE er med! Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Liam Hemsworth, Jason Statham, Chuck Norris, Bruce Willis, Jean-Claude Van Damme, Mickey Rourke, Jet Li og Dolph Lundgren med flere.

Mr. Church gjenforener The Expendables for et oppdrag som bør innbringe noen lettjente penger. Så blir en av deres menn drept på jobb. Nå dreier fokuset over på å hevne en venn, men dette fører dem dypt inn i fiendtlig territorium og opp mot en uventet trussel. 

nå sitter jeg her og håper sommeren vil flakse avsted slik at jeg kan få sett årets store film som jeg er bra sikker på vil underholde oss på sitt beste. 

Hva tror du? Er dette en film du gleder deg til eller er det andre filmer som kommer til å fange din oppmerksomhet? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

One thought on “Skjeggveksten formelig vokser med denne filmen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top