The Sims 3 70s, 80s, & 90s stuff på tur!

Ja ja, da bærer det snart tilbake til 70, 80 og 90-tallet for våre kjære simmer. I dag fikk jeg vite at Maxis og Electronic Arts er i gang med en ny tilleggspakke til The Sims 3 og denne vil inneholde masse stæsj fra denne gylne tidsalder. Selv har jeg opplevd disse tiårene og husker godt min (i hermetegn) stilige  ABBA-genser i gusjgul og brune farger – *USJHHH*. Helt utrolig hva foreldrene våre fikk oss til å gå i…

Har selvsagt noen skjermiser som stammer fra denne tilleggspakken og her får du selv bedømme om dette var en gyllen tidsalder eller ikke.

The Sims 3 er et spill som jeg anbefaler på foredraget “Spill er sunt”.

Skal du kjøpe denne tilleggspakken og hva synes du om skjermbildene?  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

6 thoughts on “The Sims 3 70s, 80s, & 90s stuff på tur!

  1. Årstider har jeg veldig lyst på 🙂 Den og den overnaturlige pakken.. Men får se når jeg får råd 🙂 Akkurat nå har jeg bare den tillegspakken med dyr i 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top