I dag skjer det!



Gjett
om jeg er syvende himmel! Selv med kraftig hodepine som jeg håper går over, kan jeg ikke annet enn å juble. Et spill jeg har ventet på lenge og det til PC, er jo selvsagt Assassin’s Creed III. Har spilt det på Xbox 360, men meg og gamepad er som hest i stige og går slettes ikke bra. Derfor vil jeg helst ha slike spill til PC hvor mus og tastatur kan brukes. I dag kommer altså Assassin’s Creed III til PC og herlig er det. Om ikke mange dagene kommer ett annet spill som jeg også gleder meg stort til og det er Far Cry 3. Det vil med andre ord si at Ubisoft nærmest gjør storeslem for tiden med mange store utgivelser.

I dag har jeg et filmklipp som presenterer våpnene i Far Cry 3 som kommer 29. november til konsoll og PC.

Begge spillene blir presentert på foredraget Spill er sunt.

Les mer om spillene på Gamereactor -> Assassin’s Creed IIIFar Cry 3

Er dette spill du gleder deg til? 

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “I dag skjer det!

  1. Ja, jeg gleder meg til begge disse spillene – spesielt AC3! Har dessverre ikke fått prøvd det ennå 🙁 Personlig er jeg mest glad i å spille foran TV-skjermen, men jeg har altfor mange spill jeg må spille meg ferdig med før jeg kan ta meg tid til AC3.

  2. Hakasu: AC3 er helt konge og elsker spillet. Rett og slett utrolig! Blir nok noen timer på meg fremfor TV-skjermen også, men da mest i bilspill, sportsspill og andre spill man kan spille mot hverandre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top