Project CARS – Bilsimulator som frister!

Har du hørt om utvikleren Slightly Mad Studios? Selv digger jeg denne utvikleren. De har lagd flere store bilspill som jeg hatt mye moro med. De to kjente spillene var Need for Speed Shift og Need for Speed Shift 2. Jeg er veldig stor fan av bilsimulatorer og har opp igjennom årene brukt mye tid på denne sjangeren. Spesielt SimBin sine bilspill har blitt flittig spilt og har holdt enormt til kvalitet. Nå er en ny bilsimulator på tur og skal si jeg er spent på hvordan denne blir. Med Slightly Mad Studios bak rattet og som utvikler av dette spillet vet jeg at de kommer til å cruise det hele i land på en flott måte. De andre spillene var av meget høy kvalitet så derfor tror jeg dette kan bli en tittel mange simulatorfans kommer til å like godt. 

Spill er sunt anbefaler dette spillet!

Liker du bilsimulatorspill? Har du hørt om denne utvikleren før?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

One thought on “Project CARS – Bilsimulator som frister!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top