Minner!

I løpet av livet opplever du ting som setter seg i hjerterota og som forblir minner for deg. Minner er viktig og spesielt med tanke på at man ikke alltid klarer å fange ting som skjer på film eller i bilder. Da er viktig å ha denne egenskapen at man kan huske ting som har skjedd opp igjennom årene. 

For meg som lever og ånder for gaming (siden jeg var en liten pjokk), så har jeg opplevd utrolig mye moro. Det er enkelte spill som har satt sine dype, men gode spor i mitt gamerhjerte. Det er spesielt en spillserien som jeg er utrolig stor fan av og det er Mario Kart-serien til Nintendo. Denne serien er for meg en unik, underholdende spillserie for hele familien. Ja, for flere av spillene kan opptil fire personer spille samtidig. Et slikt spill klarer uten problemer å samle hele familien fremfor skjermen i beste “sendetid”. 

Jeg og min familie samles titt og ofte fremfor skjermen for å knive om hvem som er best i Mario Kart Wii. Dette spillet er det mest spilte spillet for oss alle. Nå er det ikke lenge til Mario Kart 8 kommer til Wii U og undertegnede med familie gleder oss noe så utrolig. Vi har startet nedtellingen for lengst og akkurat i dag er det tre uker til spillet slippes. 

For å minnes litt, så har Nintendo lagd et “minneklipp” for nettopp Mario Kart-serien og her finner vi mange herlige spill samlet i et klipp.

Spill er sunt anbefaler Mario Kart  8! 

Hvilket spill samles deres familie til å spille sammen? Hva er din favoritt spillserie? Er foreldrene dine med og spiller sammen med deg?

#mariokart #nintendo #mariokart8 #familygaming #healthygaming #blogg #blog #gaming #gamer #gaming4life #ilovegaming #game4life #wiiu #wii #fun #gamingexperience #familiespill #pegi3 #spillforfamilien #spill #spillersunt #artig #moro #lovegaming #racing 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top