Spill er sunt på Konferansen Design, utdanning og næringsutvikling!

I den siste tiden har jeg dratt land og strand rundt med foredraget Spill er sunt. Først ute var foredraget på landskonferansen for ungdomsarbeidere i Tromsø den 10. november. Forrige torsdag var jeg på Elkjøp Megastore Lørenskog hvor målgruppen var foreldre som har barn som spiller spill. Førstkommende torsdag skal jeg holde nok et foredrag og denne gangen på Konferansen Design, utdanning og næringsliv hvor jeg skal snakke om spill og spillutvikling. 

Målgruppen for foredraget torsdag 27. november er rådgivere og skoleledere fra ungdomsskole og videregående skole. Aktører fra næringsliv og næringsforum. Politikere med engasjement for utdanning og næringsliv samt studenter, lærere og elever. 

Spillutvikling i Norge vokser som aldri før og hvor det ene selskapet etter det andre dukker opp. Noen mer suksessfulle enn de andre. I dag drømmer mange om å utvikle det perfekte spillet som selger på millionvis av eksemplarer og drar inn millioner på millioner i inntekter. Det er kanskje ikke så rart når spillserier som Call of Duty plottes inn til 68 milliarder kroner i inntekter. Det er ikke lite penger og noe som sier at det er mye penger i spillutvikling. 

Med mitt foredrag skal jeg prøve å fortelle litt hva man skal satse på og hvordan man skal overleve som spillutvikler? Hvordan er markedet bygd opp og hvordan fungerer det? Hva skal til for å kunne bygge opp et stabilt spillselskap og hva må til for å utvikle det rette spillet? 

Gleder meg stort til dette og blir et litt annerledes foredrag enn det jeg normalt holder. 

Om du ønsker og jobbe innenfor spillbransjen så anbefaler jeg deg å ta turen til Ole Vig videregående skole på Stjørdal torsdag 27. november. Konferansen Design, utdanning og næringsliv starter kl. 10:00 og varer frem til 16:10. 

Meld deg på GRATIS her -> KONFERANSEN DESIGN, UTDANNING OG NÆRINGSUTVIKLING!

Velkommen skal du være! 

#spillutvikling #konferanse #3ddesign #utdanning #studie #læring #spilliskolen #utvikling #næringsutvikling #melddegpå #gamer #ilovegaming #gaming #pcgamer #pcgaming #konsollgamer #consolegamer # 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top