KONKURRANSE! Vinn HyperX Alloy Origins gaming tastatur!

 

Spill er sunt kjører titt og ofte konkurranser med temmelig fete premier. Nå skjer det igjen hvor du denne gangen kan vinne litt av en premie. Det er HyperX som sponser premien denne gangen og det er på Facebooksiden til Spill er sunt konkurransen ligger. I premiepotten ligger fete HyperX Alloy Origins som nå kan bli ditt om du selvsagt blir med på konkurranse. HyperX er en ledende produsent av gamingutstyr og har gjennom en flere år bygd seg opp til å bli en av de største innenfor sitt segment.

 

Selv har jeg vært influencer for HyperX og var med på å bygge opp merket i den spede begynnelse her i Norge. Det gjennom å arrangere en rekke events av forskjellige størrelser. I tillegg har jeg vært en ambassadør for HyperX med dele om det glade budskap om deres mange meget så gode produkter. Har pr. i dag ikke hatt et produkt som har vært dårlig. Kvalitet, gode bruksfunksjoner samt fett design har sørget for at merket har blitt så populært. Selvsagt er jeg meget happy for det og gleder meg til å fortsette å være en del av HyperX sitt korstog mot nye gamere verden rundt.

 

Om du nå ivrer etter å delta i konkurransen hvor du kan vinne det fete HyperX Alloy Origins, så gå inn på denne linken. Videre anbefaler jeg deg å følge med annenhver dag. For da popper en ny mulighet for det å delta. Jo flere ganger du deltar, jo større sjanse har du for å kunne vinne. Hva venter du på? Hiv deg inn og delta da vel.

 

Lykke til!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top