Mer digital traktorkjøring i Farming Simulator 17

Er det en spillserie som selger som hakka møkk så er det nettopp Farming Simulator-serien. Det å drive gårdsdrift i digital form er veldig populært og noe som utvikleren Giant Software selvsagt utnytter.
 

I dag har nemlig fått vite at Farming Simulator 17 er på tur og vi regner med at den grafiske biten blir bedre og mer detaljert. Mulig kanskje også en oppgradering av fysikkmotoren som til tider ikke er helt top notch i spillserien. I alle fall, det blir mer av det gode som fansen av serien kan kose seg med. 
 

Jeg regner med at spillet dukker opp til Playstation 4, Xbox One og PC så får vi se om det er andre formater som får spillet etter hvert. En lanseringsdato er heller ikke å oppdrive, men spillet skal etter planen slippes i slutten av året. 
 

Tipper at vi om ikke lenge får mer info om spillet og som jeg selvsagt kommer til å presentere for deg. 
 

Gleder du deg til Farming Simulator 17? 
 

Kilde: Eurogamer

#farmingsimulator17 #giantssoftware #farmingsimulator #spill #gaming #gamer #spillmagasinet #spmgno #spgm

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top