Battlefield 1 wallpapers anyone


 

Du har nok for lengst skjønt at jeg gleder meg sykt til Battlefield 1. Annonsering skjedde for ikke så mange ukene siden og nå er det ikke lenge til vi på nytt får servert en ny fet video pluss se hvordan spillets gameplay blir. For i forkant av E3-messen kommer Electronic Arts og DICE til å vise oss en match mellom kjente gamere og youtubere på et 64 spillers brett noe jeg gleder meg sykt mye til å se.
 

er det ikke det jeg tenkte å ta opp. Om du er som meg som gleder deg sykt mye til Battlefield 1 og som ikke kan få nok av spillet, kan du nå laste ned to meget stilige bakgrunner som du kan ha på maskinen din. Jeg har for lengst lastet ned disse godbitene og akkurat nå pryder bilde nummer 1 bakgrunnen på skjermen min. 
 

Om du også vil laste ned disse godbitene så klikk deg inn på denne nettsiden.
 

da er jeg klar til mer Battlefield og det skjer på Electronic Arts sitt show som går av stabelen 12. juni og vil du se det hele streamen, så kan du det HER.
 

Etter planen skal Battlefield 1 lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC den 21. oktober.
 

Hvilken av bakgrunnen synes du var tøffest og gleder du deg til Battlefield 1?
 


 

#battlefield1 #electronicarts #dice #e3 #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top