Feil balanse av våpen i spill!

Som dere kanskje har fått med dere, så elsker jeg alt som har med spilling å gjøre og bruker en del tid på Battlefield: Bad Company 2 og i den forbindelse har jeg lagt merke til noen ting som irriterer meg i spillet. I spillet finnes det utrolig mange våpen og våpenkombinasjoner. Dette er vel og bra, men når balansen i våpnene ikke er helt god ja så går det utover spillegleden.

I de tidligere Battlefield-spillene opplevde vi det samme og heldigvis kom det patcher som fikset dette. Nå krysser jeg fingrene for at dette skjer igjen og at vi får en bedre balanse i våpnene via en kommende patch.

Det første jeg vil kritisere er uten tvil "noob tuben". Makan til irriterende greier. Her er det bare å "noob tube" i vei og drepe alt du kommer over. Det andre våpenet jeg har sett meg litt lei på er M60 og med 4X kikkertsikte er denne utrolig nok like bra som sniperriflene GOL og M85 på langskudd. Det tredje er Carl Gustaven hvor man kan skyte på nært hold og kun ta ut fienden og ikke seg selv i eksplosjonen.

Heldigvis vet jeg at det kommer en patch som retter opp balansen i våpnene, men inntil den kommer vil jeg garantert irritere meg mer over disse tre tingene som på langt nær er balansert bra nok opp i mot de andre våpnene i Bad Company 2.

Hva med deg – har du opplved lingende "tilstander" i spill hvor balansen har vært helt herpa?

Dette bildet illustrerer godt  hvordan balansen på noen våpnene er i Battlefield: Bad Company 2!

2 kommentarer
    1. Har irritert meg over noen av disse selv, og det er utrolig frustrerende noen ganger.
      Heldigvis fikser nok EA dette om ikke så altfor lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg