I got a piece of ass – damerumpe kake!

Jeg har lovt dere noen kakeblogger i tiden fremover og det skal dere få. Madammen er utrolig flink til å bake kaker og hun tar i mot bestillinger fra omegn. Selv bestilte jeg i fjor på bursdagen min en skikkelig damerumpe som kake og det fikk jeg. Nedenfor ser dere resultatet. Den så dritlekker ut i tillegg til at den smakte nydelig.

Hva synes dere – tøff kake eller?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

10 thoughts on “I got a piece of ass – damerumpe kake!

  1. Sv : Den sangen er nydelig 🙂 . Jeg kunne gjerne tenkt meg å synge den i mitt eget bryllup faktisk, så fin er den. Takk for hyggelig kommentar 😉
    Haha, jeg har sett en lignende kake, bare at det var med en manns underliv , der vedkommende hadde en bokser og en erigert penis . Elsker sånne kaker , de er morsomme :p

  2. Hehe – låta er veldig nydelig og ville ha passet perfekt i bryllup 🙂
    Elsker slike kaker og madammen har bakt de utroligste. Skal skrive flere slike kakeblogger 🙂
    Kos deg videre 🙂

  3. Herlig kake… Helt priceless hvordan de to nederste kakebildene er plassert på en måte som gir assosiasjoner til noe HEEELT annet…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top