Endelig skjer det! Nye Flåklypa Grand Prix-spillet lanseres snart!

 

Endelig! Da vet vi når det nye og oppdaterte Flåklypa Grand Prix-spillet lanseres. Det skjer nemlig den 4. november. Tenkt det, 4. november. Da kommer spillet til PC og Nintendo Switch. Gud som jeg gleder meg. Dette kommer til å bli helt magisk rett og slett. Jeg har ikke ord for hvor mye dette betyr for meg og min familie. Spesielt min gamingdame. Hun har ventet like mye på spillet som meg. Er helt i skyene rett og slett og tenker dette skal bli helt hinsides. 

 

 

Det beste med spillet, det har beholdt den klassiske magien som var i originalen. Selv om mange av dere ikke vet det så har jeg vært så heldig og fått spilt spillet en stund nå. Det jeg har fått oppleve er og blir magisk rett og slett. Nå er det altså ikke lenge igjen til vi kan besøke Flåklypatoppen og dets beboere, Reodor Felgen, Ludvig og den alltid glade Solan Gundersen. Igjen skal vi utføre ett masse forskjellige oppgaver som gir oss bildeler til Ill Tempo Gigant. Til slutt får vi anledningen til å kjøre den i ren 3D mot selveste Rudolf Blodstrupmoen. 

 

 

Den 4. november lanseres spillet og jeg gleder meg noe jeg tror en hel verden også gjør. Dette skal bli sååå rått at jeg ikke har ord. 

 

Gleder du deg til igjen å kjøre Ill Tempo Gigante, utføre masse oppdrag og se hvordan livet til de tre er på Flåklypatoppen? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top