Nok et etterlengtet spill utsatt…

 

Det er flere spill jeg venter med stor spenning på deriblant et spill som virkelig har fanget min oppmerksomhet. Spillet Elden Ring utvikles av From Software og utgis av Bandai Namco. Det er ingen ringere enn George R. R. Martin kjent for Game of Thrones for har forfattet historien i Elden Ring. Dessverre fikk jeg en dårlig nyhet i dag nettopp om dette spillet. Det viser seg nå at utvikleren nå føler spillet trenger mer kjærlighet og må utsette spillet til neste år. Det vil si, vi må vente helt til den 25. februar neste år får vi får lov til å spille lord i spillet. 

 

 

Som et aldri så lite plaster på såret har det blitt bestemt at det skal kjøres i gang en “stengt nettverkstest” av spillet noe som vil inntreffe om ikke så altfor lenge. Det vil si, da vil man i alle fall få en liten smakebit på hva man har i vente med Elden Ring. For å få sjansen til å være med på denne testen må man registrere seg innen 1. november hvor testdatoene skjer 12. til 15. november og da til PS4, PS5, Xbox One og Xbox Series.

 

 

Hvem gleder seg til spillet?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top