Den perfekte julegaven til gameren!

Nå er det ikke så altfor lenge til julen ringes inn og vi sitter neddynget i julegaver. Det å handle julegaver er ikke like enkelt alle ganger og man kan måtte gruble vel og lenge før man finner den rette gaven. For de som har alt, kan det bli noen grå hår før man finner det man leter etter og ofte hender det at man kjøper et gavekort bare for å gjøre seg ferdig. Ikke det at gavekort er ikke fornuftig, for selv blir jeg glad om jeg får gavekort, for da kan man kjøpe seg noe man selv ønsker. 

I det siste det vært mange jenter og gutter som har spurt i hva de skal kjøpe til sine kjære. Til og med foreldre har kontaktet meg om hva de skal kjøpe, hvilke spill, konsoller og andre elektroniske dippe dutter. Selvsagt er det moro å kunne hjelpe selv om det kan bli litt skriving frem og tilbake. For det å handle gaver jo ikke så enkelt alle ganger. Om du skal kjøpe et spill til en gamer er det viktig å vite hva som fenger og om gameren har spillet fra før. Står det helt stille og du ikke finner ut av det, så sikker deg litt og kjøp gavekort. 

mine spillforedrag “Spill er sunt” har en spesiell gjenstand fått stor oppmerksomhet og spesielt av foreldre samt også unge som gjerne synes dette produktet var genialt. For at de som kommer på mine spillforedrag skal få prøvd spillene, så har jeg med meg en Gaems 155 spillkoffert. Dette er i bunn og grunn kun en skjerm som er montert inne i en beskyttende koffert i tillegg til at det er lagd plass til å ha med seg konsollen – Playstation 3 eller Xbox 360. Tror at det også går an å ta med Wii U om man modifiserer den litt. 

Specs om kofferten:

* 15.5″ 720p display with 60hz refresh

* Zero lag while gaming

* Full screen controls for audio and video

* Dual 3.5mm Headphone Jacks

* Full spectrum stereo audio

* Rugged Case

* TSA Approved for travel

* Compatible with Xbox 360 and PS3 Slim

* Plug and Play

* The G155 will also work with other devices with an HDMI port such as laptops and portable dvd players. 

Jeg har hittil hatt veldig god bruk for kofferten med at vi kun har en stor flatskjerm på stua og når den ene spiller på den, kan jeg finne frem kofferten og flere kan spille uten at det blir noe krangel. Prisen på kofferten (KOMPLETT.NO) er for øyeblikket kun 1690,- og for et snedig produkt som dette er det ikke mye. Skjermen er dødsrå og presenterer et sylskarpt bilde. Så om du sliter med å finne den perfekte gaven til poden, jenta, kjæresten eller gameren så kan dette var den rette. Tipper det ville ha blitt bra liv og røre når denne kofferten ble pakket opp. 

her er et råd til deg som nå skal kjøpe julegaver. Kjøp Gaems 155, det kan gi deg mange kudos fra den som får den… 

Er du ferdig med julegavene eller har du ikke begynt ennå? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Den perfekte julegaven til gameren!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top