Skriker som ei kjerring!

Okei, jeg skriker som ei kjerring, i alle fall kan det høres slik ut når jeg spiller. Jeg blir lett skremt og spesielt om det er lyder i spill som jeg ikke helt hører hva er eller hvor lydene kommer fra. Til tider er spenningen til å ta og føle på. Et spill som jeg virkelig lett blir skremt av er Far Cry 4. Her er det så mange lyder som kommer og går at man nærmest blir nervevrak. Spesielt om du sitter med et godt headset (HyperX Cloud II) som presenterer lydbildet på en herlig måte, ja så er det søren meg ikke å vente noe annet at jeg blir skremt. 

Her er i alle fall et klipp fra jeg spiller Far Cry 4 og ja, jeg høres ut som ei kjerring… 

#farcry4 #farcry #ubisoft #oldgamer #gammelgamer #pcgamer #pcgaming #lovegaming #gamer #gaming #shooter #cloudII #pc #sponsoredby #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad #scary 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

10 thoughts on “Skriker som ei kjerring!

  1. Veldig lettskremt av de fleste lydene ser jeg ;D artig med Far Cry 4, må kanskje spille litt igjen etter å ha sett på videoen 🙂
    Tips: Plakater som er ute av din rekkevidde, kan man bruke molotov cocktail eller granater for å få dette bort. Veldig kjekt å finne helikopter for å fly rundt og kaste granater mot plaktene.
    Husk å crafte sprøyter som kan oppdage puls på dyrfiender, gjør det veldig lett å få oversikt på alt som skjer 🙂

  2. Sigurd: Hehe 😀 Jepp, jeg er litt for lettskremt, men moro er det nå da 🙂

    Tusen hjertelig takk for tipsene. Selvsagt virker det logisk og ødelegge disse med diverse, men dum som jeg er, så tenkte jeg selvsagt ikke på det 😉

    Gleder meg til neste runde med Far Cry 4. Det er et herlig spill som jeg liker godt 🙂

  3. Det var nok ikke så veldig åpenbart fordi jeg sto selv og gjor akkurat samme tingen 🙂 Måtte til slutt google meg fram etter å ha stått fast på samme plass i sikkert 10-15min =D

  4. Herlig! Jeg spiller ikke noe FPS selv, men denne så jeg faktisk hele av. Liker forresten at du ser på spill og læring 🙂 Er mye der som mange ikke tenker helt over. Samarbeid, språkkunnskaper, læring via lek, and the list goes on.
    Ha en strålende dag!

  5. Mia: Hehe – artig å høre at du likte klippet 🙂 Er ikke så veldig flink i alle spill, men det blir fort at jeg lever meg inn i spillene og reagerer deretter 😉

    Jeg mener det er bedre å spille spill enn å sitte passivt og se på TV. Du lærer mye mer av spillingen samt at du hele tiden “trener” hjernen på mange områder 🙂

    Jeg holder også foredraget Spill er sunt og hvor målgruppen er foreldre som jeg mener kan altfor lite om spill og hvor viktig spilling i dag er for barn og unge, selvsagt med måte da 🙂

    Fortsatt en riktig god dag til deg også og kos deg godt 🙂

  6. Kjenner meg igjen 🙂 Har ett par gameplay filmer hvor jeg spiller P.T eller andre skrekk spill og det får meg til å steile i stolen 😛

  7. Kenny: Hehe, ikke sant og mange spill er skumle og spesielt når du ikke er sikker på hva som skjer og hva som kommer 😉 Har du link til kanalen din forresten? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top