Ufattelig imponerende!

Selv vil jeg beskrive meg selv som en grafikkhore. Jeg blir totalt forelsket i spill som har lekker grafikk og detaljer som er tilnærmet virkeligheten. Selvsagt har også både spillbarhet, lyd og historie mye å si, men når det kommer til grafikk så er jeg solgt. Slik har jeg alltid vært. Helt siden de første introer jeg så på min Commodore 64 og Amiga, har jeg vært stor fan av god grafikk. Jeg kunne sitte å sikle stort med å se herlige animasjoner og brukte god tid på å fange opp hvilke detaljer som ble presentert på min Commodore 64 og Amiga.

Denne egenskapen har alltid fulgt med meg og med det også ført til at jeg er og blir en grafikkhore. Etter å ha sett en tech video fra ATi’s kommende 7900-serie med skjermkort, er jeg nok en gang lamslått og siklet renner i strie strømmer. Spesielt når jeg se hvordan lyssettingen i denne videoen og at den skjer i real time som det heter på fagspråket. Meget imponerende og når grafikken begynner å bli så bra, ja så skal vi gamere søren meg ikke klage.

Hva synes du? Var dette impoenrende? Hva liker du best i spill – grafikk, lyd, historie eller spillbarhet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Ufattelig imponerende!

  1. Hei Stine 🙂
    Den skal være sendt fra sponsor, men skal selvsagt sjekke det opp 🙂
    kan du være snill å sende meg en melding med adressen din, så skal jeg se om det blir et eller annet på deg 🙂

  2. Har hvertfall ikke fått noe som helst :/
    Adressen min er:
    Rødsildreveien 20 b
    9610 Rypefjord

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top