Guuud, det nærmer seg lansering!



Et
av årets store spill i mine øyne er uten tvil Mass Effect 3. De to første spillene i denne serien har for meg spilt en viktig rolle i mitt gamingliv og jeg vet ikke hvor mange hundre timer spilling det har blitt, men mange er det. 8. mars er det klart for spill nummer tre og jeg har skyhøye forventninger til Mass Effect 3. I går ble det lagt ut en ny video for spillet på Youtube og denne videoen presenterer en rekke kjente skuespillere som gir sin stemme til mange av spillets karakterer. Om du kaster et blikk på videoen kan du blant annet se skuespillere som Martin Sheen og som har spilt i filmer/TV-serier som The Departed, Two and Half Men, James Dean: Forever Young samt mange andre kjente og ukjente filmer. I tillegg finner du skuespillere som Jennifer Hale spilt i filmer som Totally Spies! The Movie, Kung Fu Magoo. Freddie Prince JR har også lagt til sin stemme i spillet og Freddie er kjent for filmer som She’s all That, I know what you did last summer pluss en rekke andre kjente og ukjente filmer og TV-serier.

Av andre skuespillere som gir sin stemme til karakterer i Mass Effect 3 finner du Seth Green. Han er kjent for sine roller i filmer som The Brazilian Job, The Italian Job, Enemy of the State samt flere andre filmer. Keith David er også med og han er kjent i filmer som Mr. & Mrs. Smith, Armageddon, Volcano i tillegg til en rekke andre filmer.

Utvikleren BioWare har med andre ord ikke spart på kruttet og fått med seg mange kjente skuespillere til å bidra i spillet. Selv synes jeg det er selvpining med tanke på hvor lenge det er til spillet slippes. Mange, mange dager igjen ennå. Heldigvis får vi en liten prøvesmak når en demo av spillet kommer den 14. februar. Da skal det testes ut.

Om du vil ha mer info om spillet, kan du finne det på Gamereactor.no!




Hva synes du om at kjente skuespillere bruker sin tid på å gi stemmer til karakterer i spill. Hvilken av disse skuespillerne synes du har hatt de beste filmene?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top