Jeg kommer med en tilståelse!

Å tilstå noe høres for mange ut som en negativ ting å gjøre. Spesielt når man sier det slik “Du, jeg må tilstå noe”. Da spisser ørene seg momentant og man blir med et veldig oppmerksom på hva som kommer. Det å tilstå noe kan også få lettet byrden fra skuldrene om det er noe man har gjort og som kanskje ikke er så bra. Heldigvis er min kommende tilståelse ikke av den verste sorten, i alle fall ikke i mine øyne.



Det
jeg vil ha frem er at jeg faktisk liker den siste musikkvideoen til Tone Damli Aaberge. Selvsagt spiller den flinke artisten på sex i videoen, men hvem gjør ikke det i dagens musikksamfunn. Det er ufattelig mange av de låtene som i dag ligger på hitlistene rundt omkring i verden, hvor sex er et viktig tema. Så hvorfor ikke Tone. Et annet spørsmål, hvem hører stort sett på Tones musikk? Jenter eller gutter? Selv tror jeg det faktisk er mest jenter som hører på musikken hennes, foruten en og annen gutten (meg) som liker all slags musikk. For låten “Look Back” er faktisk fin og det er lett å like den med et godt refreng som fort hekter seg til hjernen. Derfor synes jeg det er litt merkelig at de som kritiserer musikkvideoen mest er jenter eller mer “fisefine” damer. Er det på grunn av sjalusi eller er det på grunn av at Tone har noe å fare med? Ikke vet jeg, men synes det hele er tull og tøys. Typisk Norge rett og slett. Så vil jentene si, vi skjønner godt hvorfor gutta liker musikkvideon, lettkledd Tone vil jo få hvem som helst av mannfolka til å sikle stort.  

Jeg er mann og skal jeg være helt ærlig, så var det ikke musikkvideoen som mest fanget min oppmerksomhet, men selve låten. Den er bra og faktisk nynner jeg på den rett som det er. Nei, jeg er ikke gal som liker slik musikk, men en som er åpen til all slags musikk (til en viss grad). Så nå håper jeg at de som “trakaserer” Tone nå heller ser på seg selv og finner ut om de er stort bedre, for det tviler jeg på skal jeg være helt ærlig.



her kommer altså min tilståelse og at jeg liker både musikken og musikkvideoen. Tone Damli, ikke bry deg om hva som sies og skrives. Du er utrolig flink artist som i mine øyne bør få mye ære for at du underholder oss. Det finnes mange missunnelige sjeler her i Norge. La disse få seile sin egen sjø. Du har veldig mange fans og bruk heller din energi på disse og la de andre missunnelige sjelene gjøre seg til spott og spe. Du er flink og lager god musikk, fortsett med det!

Her er musikkvideoen som så mange har kritisert. Hva synes du om videoen? Liker du låta? Er man i Norge for sjali på hverandre og unner ikke hverandre noe godt? Hva er galt med musikkNorge? Jeg bare spør jeg!   

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top