Forandring fryder for Gamereactor!

Å jobbe i Gamereactor er noe jeg lever og ånder for. Har jobbet i dette spillmediet i over ti år og har vært med på å bygge opp mediet slik det er i dag med mine krumpspring. Opp igjennom årene har Gamereactor forandret seg designmessig og hvor vår meget flinke designer, Petter Hegevall har stått bak. Om ikke lenge skjer det flere kosmetiske forandringer på www.gamereactor.no og først ut kommer det opp en ny fremside samt en helt ny logo. I tillegg kommer Gamereactor-magasinet også til å få oppgradert seg en god del med nytt design, flere nye “innslag” og sider.

Jeg gleder meg stort over forandringene og spesielt spent er jeg på å høre hva våre mange, mange lesere synes om både nettside og magasin. I midten av februar kommer neste magasin ut noe vi i Gamereactor selvsagt gleder oss til.

her er noen bilder fra hvordan ting så ut før og frem til i dag
 

 

 

 

 

Dette er den nye logoen som blir å finne på kommende februar-utgave av magasinet i tillegg til nettsiden. 

Husker du noen av disse gamle logoen til Gamereactor? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Forandring fryder for Gamereactor!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top