Fullt kaos eller orden i rekkene? Far Cry 3 multiplayer!



Dette
spørsmålet kan man stille seg når en klikker seg inn på Battlefield 3 for å spille online. For det er ikke alltid man har helt kontrollen og inn i mellom hender det man løper litt frem og tilbake mens kulene suser rundt hodet. Om dette blir tilfelle når Far Cry 3 slippes til konsoll og PC den 29. november vites ikke, men tipper nok at man vil oppleve kaotiske tilstander når man spiller online mot andre likesinnede. Her er et filmklipp som viser hvordan flerspillerdelen blir i spillet som jeg tror kan bli ganske så bra. Jeg gleder meg i alle fall, gjør du? 

Far Cry 3 kommer til å bli presentert på foredraget Spill er sunt og hvor det vil bli mulig å prøve spillet. 

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top