Hvilken PC sitter du med?

PC er i dag allemannseie og det snart ikke en person i dette land som ikke har eller bruker en PC. Selv har jeg brukt PC siden de første PC-en kom på markedet og har vært i utviklingen til dosbeserte maskinene til den fete gamingPC-en jeg nå har i dag. Jeg har ikke bærbar, men en stasjonær som jeg bruker til jobben, på fritiden for å spille på samt å henge på blogg.no samt andre sosiale nettsteder. Det er så befriende med PC og jeg kunne ikke ha klart meg uten. Faktisk liker jeg PC-en før TV-en. Har dere lang erfaring med PC-en og bruker dere mye tid på PC-en i løpet av et døgn. Med jobben blir det en del timer på meg og det blir litt på kveldene også.

Hvordan er det med deg. Hvilken PC har du – stasjonær eller bærbar? Bruker du kanskje MAC eller har du vært så smart og kjøpt deg en IPad?

Blir interessant og høre hva dere andre har av PC…

Nedenfor ser dere et par år gammelt bilde fra hvordan mitt lille kontor ser ut og med et stort kabinett ned til høyre…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Hvilken PC sitter du med?

  1. Så koselige kommentarer fra deg! 😉 Varmer det!
    Jeg sitter med min datters Dell… mer om hva som befinner seg under panseret, husker jeg ikke hehe Men fornøyd med den er jeg, for min blir ikke brukt! hehe

  2. Også har jeg selvfølgelig en stasjonær stablet under trappa som jeg ikke kan kvitte meg med før jeg har tømt den… men tør ikke starte den, redd den eksploderer pga virus som har formert seg kraftig siden sist den var på, for 4 (?) år siden haha

  3. MonicaKrøver: Har du problemer med PC-en? Hva er det som evt. skjer?
    apekattmamma: Med dine gode blogger, så er det en fryd å lese bloggene dine 🙂
    Den stasjonære vil nok sikkert fungere, men du vil nok merke stor forskjell på den bærbare og den stasjonære når det kommer til ladetider m.m. Tøm harddisken om du har noe verdifult der og gjør det over på en ekstern harddisk eller minnepenn, så overfører du det evt. over på den bærbare 🙂 Dell er forresten et bra merke på PC-er og noe jeg selv anbefaler andre om de skal kjøpe seg en lappis 🙂

  4. Må si det var et lite rom 🙂 Jeg har nok bærbar macbook og en stasjonær gaming pc 🙂
    Men den blir jeg til å selge tror jeg også kjøpe en mini stasjonær mac 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top