Sexy jobb anyone…?

For en stund siden så jeg Magasinet som går på TV2 og der ble det tatt opp hvem som hadde den mest sexye jobben. De som hadde minst sexy jobb var forsikringsselgere, men jeg fikk ikke med meg hvem som hadde den mest sexy jobben.

Jentene på sin side drømmer ofte om gutter i uniformer og disse har i følge jentene selv sexy jobber. Guttene igjen drømmer kanskje om jenter i sykepleieruniformer og synes det er en sexy jobb. Så kommer mitt spørsmål – finnes det sexy jobber eller er det vi som kun har noen meget merkelige fantasier?

Ville du heller ha valgt og fått jobb som brannmann enn en forsikringsselger fordi jentene synes jobben som brannmann er mer sexy? Ellers for damene, sykepleier i stedet for forsikringsdame. Selv har jeg ikke noen sexy jobb å skryte av, men jeg trives nå i alle fall og det er nå det viktigste.

Hva med deg – tenker du på om jobben du har/får er sexy ovenfor det motsatte kjønnet eller har slike tanker aldri eksistert?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Sexy jobb anyone…?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top