Hva ser egentlig mannfolk etter hos jenter?

Dette spørsmålet har jeg fått tusenvis av ganger. Det er ikke noe enkelt svar for dere jenter selv om mange av dere sikkert ville ha dødd for å fått svar på hva gutter ser etter jenter. Hvordan oppdaget jeg madammen? Det skjedde faktisk på en bygdafest hvor jeg traff madammen flere ganger i løpet av kvelden. Jeg ble bergtatt av henne og ikke minst av utstrålingen hennes. Hun var veldig fin å se på, hun hadde stilige klær og var veldig livlig av seg. Den kvelden startet en ny ære for meg og hvor jeg ble hodestups forelsket i henne. 

Andre ting jeg mener stiller sterkt til det jeg ser etter hos jenter, er uten vil at de har glimt i øyet og ikke minst har humor. Så kommer det ytre etter hvert. Selvsagt varierer det fra gutt til gutt hva de ser etter og mange går nok sikkert også etter utseende og vi gutter skal ikke lyve å si at det selvsagt har en del og si. Blikket mitt den spesielle kvelden falt jo på jenta som kom gående i mot meg og som jeg synes var pen og som gjorde meg interessert, men om jenta er pen, så er det ikke sikkert kjemien mellom gutten og jenta passer likevel.

For etter den kvelden ba jeg henne på date sammen med meg og det gjorde jeg vet å sende madammen et brev med en kassett med romantisk musikk på. I brevet beskrev jeg henne slik jeg så henne og at jeg ønsket mer enne gjerne å bli kjent med henne. Den kvelden jeg møtte henne var jeg utrolig nervøs og nærmest skalv i hender og føtter. Jeg ba henne med meg hjem og der snakket vi om litt av hvert som falt oss inn, hun fikk prøve Amigaen min, visste frem noen artige videoer, hun fikk prøve plattformspill og som en avslutning så vi filmen Flammehav. Det ble en meget fin kveld hvor hun lå i mitt fang og hvor vi strøk hverandre oppover armene. Først etter at jeg hadde kjørt henne hjem at det første kysset kom og det var som en storm i kroppen ble frigjort.  

I starten er det like viktig å snakke mye sammen og bli kjent med hverandre. Finne ut hvem den andre er og se om det er ting man har til felles. Slik kartlegging er veldig viktig i oppstartingsfasen. Selv fant jeg og madammen ut at vi passet veldig godt sammen og likte faktisk mye av det samme. Til og med likte hun å spille spill og da var jeg solgt.

Så til dere jenter, gutter ser etter mange ting når det gjelder å finne den rette og ikke bare utseende. Vær deg selv og ikke noen du du prøver å være. Ærlighet og åpenhet er også veldig viktig og noe som vi gutter setter høyt på rangstigen i et forhold. Ikke rush på og hoppe i senga ved første anledning. Ta et steg av gangen og la forholdet modne seg selv før man tar slike “drastiske” steg. Har hørt om mange forhold som har gått dunken etter en runde i senga ved første møte. Selv ølbrillene bør legges bort på utkikk etter sin utkårede og heller la ting gå av seg selv.

Er du for øyeblikket sammen med noen og hva er det du ser etter hos den du leter etter? 

Synes låten med Erik & Kriss passet ganske bra på denne bloggen…

    

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top