Mentor Bernt på besøk hos spillstudioet Adventure Forge!

Adventure Forge er et rimelig nystartet spillstudio som jeg er mentor for. De jobber nå med et meget spennende og stort spillprosjekt som har potensiale til å nå utrolig langt i spill-Norge. Jeg er veldig stolt av gjengen i spillstudioet som har jobbet iherdig siden i fjor høst. Det mest spennende er at de vil lansere deres spillprosjekt i løpet av høsten. Når det skjer og hvor det skjer vil jeg komme tilbake til.  

Stikkord for denne episoden er latterkrampe, latterkrampe og atter latterkrampe, pluss at mobiltelefonen ringer og sist men ikke minst mobiltelefonen faller i gulvet… Selvsagt er alt dette med på filmen. Kan jo ikke redigere bort “bloopers” eller hva? Her er i alle fall gjengen jeg er mentor for og som jobber med et meget spennende spillprosjekt som lanseres i løpet av høsten…

PS! Det gikk veldig bra med min Sony Xperia Z2 som overlevde fallet…

Her er i alle fall en lattermild episode med Adventure Forge!

#adventureforge #mentor #spillstudio #spillprosjekt #spillutvikling #norskspillutvikling #gamedevelopers #gamedevelopment #development #gammernsgamerkanal #foredragsholder #spillersunt #lecturer #gamer #gaming #lovegaming #norwegiangamer #sony #sonyactioncam #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #collermaster #qpad 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top