Jeg er en tøffelhelt…

Kulden har virkelig fått et skikkelig grep i Norge for tiden og mange fryser lausunger på seg. Selv hutrer jeg godt for tiden hvor temperaturen kryper nedover. På kontoret mitt var det en snittemperatur på rundt 16 grader de siste dager. For å holde på varmen har jeg tatt på meg en skikkelig ullgenser som min mor har strikket i tillegg til noen tøfler jeg får låne av madammen.

Disse tøflene er nå mine trofaste venner og som holder føttene varme. For uten disse ville jeg ha blitt frossen på føttene og som igjen har spredd seg til resten av kroppen.

Nedenfor ser du tøflene som nå varmer mine kalde tær…

Hvordan er det hos deg for øyeblikket. Fryser du også eller har du det godt og varmt? Hva er temperaturen der du bor?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Jeg er en tøffelhelt…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top