Mine penger!

Jeg og madammen har alltid vært enige om penger og fordeling. Vi er ikke av de som ikke deler pengene eller har “egne” private kontoer som jeg vet mange har. Opp igjennom årene har jeg hørt om par som ikke deler med hverandre og at den ene parten kun kjøper ting fra sin konto med den andre gjør det samme.

Jeg føler at det viktig med ensidig enighet når det kommer til penger i forhold. Nå bruker faktisk jeg og madammen samme lommebok. Det gunstige er at man slipper å huske på to lommebøker om man er ute på farten og man vet hele tiden hvor mye penger man har til sammen.

I tillegg har vi begge to like mye kontroll over kontene til hverandre og vi kan sjekke disse når vi vil.

Dette er noe jeg føler er riktig her hos oss og jeg er i grunnen glad for å ha denne ordningen.

Hvordan er det hos deres familie? Om dere er i et forhold, samarbeider dere godt når det kommer til det økonomiske og hadde/har foreldrene deres  “egne” kontoer da dere bodde/bor hjemme?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Mine penger!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top