Leser du papirutgaver eller går du på nett?

Selv leser jeg ikke mye papirutgaver av diverse blader, men når det kommer til Gamereactor-magasinet så leser jeg selvsagt bladet. I den senere tiden har flere og flere lesere valgt bort blader i sin helhet og bruker mer tid på nett enn noen gang før. Dette gjør at printutgaver av magasiner sliter økonomisk på grunn av de mister sine lesere.

Vi i Gamereactor har hatt et eget printmagasin siden juni 2002 og nå er det ikke mange dagene før mai-utgaven av magasinet er ute på gata. I dette magasinet kan du lese omtaler av DiRT 3, Brink (Norges første anmeldelse), det meget etterlengtede L.A. Noire, slåssespillet Mortal Kombat, RPG-spillet The Witcher 2 og sist men ikke minst anmeldelsen av Portal 2.

I tillegg kan du lese mer om spill som FIFA 12, Trackmania 2, Sonic Generations, SSX samt en rekke andre store og små spill.

håper jeg at dette kanskje frister deg til å lese papirutgaven av Gamereactor-magasinet som skal være på gata innen 13. mai og det beste av alt, bladet er GRATIS og kan hentes enten hos Elkjøp, Platekompaniet, Spaceworld, Game, en rekke biblioteker samt andre store og små butikker. 

Leser du papirutgaver av diverse magasiner eller liker du deg best på nettet hvor du finner mer enn nok info om det du trenger å vite?

Her er coveret til maiutgaven av Gamereactor-magasinet! 

Hva synes dere om coveret?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Leser du papirutgaver eller går du på nett?

  1. Kommer litt annpå:) Blader leser jeg vanlig mens aviser går so oftest på nett. Men fredagen/ lørdagen er det alltid papirutgaven på avisen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top