Kakeblogg!

I disse tider er det veldig mange bursdager i familien og først ute er Markus som fylte ti år den 13. mars og som vanlig har Madammen brukt hele natt til i dag og lage en spesiell kake. Hun lar ikke noe gå til tilfeldighetene og er veldig nøye med detaljene. Så nattens arbeid har ført til en kake som hun uten tvil kan være stolt av og det med detaljer som kan få hvem som helst til å bli missunnelige.

Min oppgave mens Madammen lager kake er å vaske og rydde hus slik at alt blir klart.
I dag skal vi altså feire Markus sin 10 års dag og det sammen med slekta og vi gleder oss til det. Selvsagt blir det også litt ekstra spesielt med tanke på kaken hun har lagd til Markus.

Hvilken kake og hvilket tema det er snakk om sier jeg ikke noe om nå, men dere har lov til å tippe. Jeg kan røpe å si at det er en kjent karakter som har fått sin kake og noe mer enn det lar jeg gå til deres fanatasi.

så hva tror du, hvilken kake har Ann Helen denne gangen lagd?

Nedenfor ser dere kaken Madammen lagde til Emil da han ble 5 år i fjor!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Kakeblogg!

  1. Gratulerer til Markus! Jeg aner ikke hva slags kake hun har laget denne gang, men gleder meg til å se bilde av den 🙂 Ønsker dere en fin dag og en fin feiring! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top