På lørdag kommer Josefine!

Dere har sikkert for lengst fått med dere at jeg er veldig aktiv i spill Norge med å arrangere spillevent. På lørdag er det igjen klart for meg å sørge for at barn, unge, voksne blir underholdt. For på Coop Marked på Snåsa den 16. april kommer nemlig Josefine (den lille gule kaninen) på besøk og her blir det mulighet for å vinne masse premier, delta på quiz, samt en rekke andre aktiviteter. Quizen omhandler blant annet Josefine og Hugo og spørsmålene er enkle. Så skal vi ha en “ball-kaste-konkurranse” hvor målet er å treffe en bøtte så mange ganger som mulig på fem forsøk. Denne konkurransen er for de aller minste. Så har vi en konkurranse for de litt eldre og her er målet å slå en badmintonball/flue opp i en bøtte og de som klarer det flest ganger på fem forsøk, er med i trekningen av fete premier. Denne konkurransen er igjen for ungdom.

Det skal bli skikkelig artig på lørdag og jeg gleder meg stort. Det er datteren min Silje som skal spille Josefine, noe hun har gjort mange ganger nå og hun er kjempeflink til det. Sammen med seg har hun fått med Merete og mulig Linn. De, sammen med meg skal sørge for at det blir moro å komme på Coop Marked på lørdag. Vi regner også med en del folk på grunn av at mange turister kommer innom før de drar til hytta samt at påsken nærmer seg med stormskritt. Gleder meg godt for å si det slik og jeg elsker å underholde folk med slike ting og det fra spillverdenen.

Ellers blir det nok en meget travel dag med mange mailer som har blitt/skal sendt/sendes og mange telefoner skal ringes og været ute er kjempefint. Så jeg skal ikke klage.

Vil gjerne avslutte denne bloggen med en vits til dere og håper dere får en god latter av den;

Mora sier til guttungen: – Jeg så at du sparket til høna så derfor blir det ikke speilegg på deg. Det samme gjorde du med grisen, så derfor intet bacon. Og du sparket også kua så derfor ingen melk.
Like etter kommer faren inn på kjøkkenet, og ei mus pilte over gulvet. Faren langet ut etter musa og fikk inn et solid spark.
Gutten så lurt på mora og sa: – Skal du eller jeg fortelle han det…..

Her er en låt som jeg for tiden hører litt på og før noen betviler min musikksmak, så liker jeg stort sett all type musikk så fremt man kan høre teksten på det som synges…

Hva skal dere gjøre i dag og har dere noen planer for helgen når den tid kommer?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top