Tunnelsyn uten forstyrring!

Nå har jeg sett det også! Et prosjekt som Joe Malia holder på med kan man virkelig bruke uttrykket tunnelsyn. Her kaster man seg inn i en slags jakke som dekker hele overkroppen, hodet, og strekkes helt frem til skjermen. I tillegg er det hele lydisolert og som gjør at du i fredlige omgivelser kan høre musikk, spille spill eller gjøre hva svarten du vil.

Hvordan er det med luften i denne “drakten”, i mine øyne ser dette ut til å være en varm opplevelse og med litt heftig spilling, regner jeg med svetten fort hadde gjort seg gjeldende.

Her er det Joe Malia selv har skrevet om denne oppfinnelsen:

It’s a hoodie you can stretch over the computer.
Completely soundproof.
A retractable USB cable can be pulled from the front and plugged into the computer allowing sound to travel to speakers embedded in the hood.
A voice activated microphone is embedded in the back of the head that records audio from the outside world and saves it as mp3 files in a folder on the desktop.
A zip on the underside of the funnel can be opened so you can see the keys.
You should try playing a computer game in this thing…weird.

Er dette noe du ville ha prøvd ut?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top