Det var bare en drøm?

Å drømme er noe jeg liker veldig godt og kan nok med hånden på hjertet si at jeg har drømt mye rart opp igjennom årenes løp. Alt fra å drømme om brann, det å kunne fly, mer sensuelle drømmer til vanlig hverdagsdrømmer. Til og med har jeg drømt om spill som jeg har slitt med å gjennomføre og hvor jeg i drømmen har funnet løsningen. Det sier litt hva jernen vår jobber med om natten. Selvsagt har jeg også mareritt og spesielt når det omhandler meg og min familie. Heldigvis er det langt i mellom marerittene…

Har du hatt noen drømmer hvor du har våknet og nærmest måtte klype deg selv i armen om det var virkelighet eller ikke?

Her er en låt som passer til temaet og som jeg liker veldig godt. Hva synes du om låta?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Det var bare en drøm?

  1. Jeg drømmer også mye rart. Hadde man filmet noen av de drømmene er jeg sikkert på at det kunne blitt kjempespennende thrillere:) Den sangen var kjempefin. Kos deg i finværet:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top