You turn me inside out!

Culture Beat var veldig populære i begynnelsen av 1990-tallet. Selv gikk jeg å nynnet mye på musikken deres og som DJ spilte jeg jeg blant annet denne låten Inside Out til publikums store jubel. Nydelig låt som sender meg tilbake til den tiden jeg spilte for både russ, på studenten m.m. En artig tid hvor jeg ble kjent med mye folk samt at jeg tjente noen kroner på musikken…

Hva synes du om låta? Har du hørt om Culture Beat før?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “You turn me inside out!

  1. Har ikke hørt den, men skal sørenmeg sette den på å høre etter jeg har fått skrudd av eurovision på tv’en! :- )
    sv: Hehe, tror ikke på at den her ulykken er knyttet til noe spesiell dag: du hadde rett og slett bare uflaks som ble forkjølet! Men god bedring i hvertfall! 😀 Og takk for fin kommentar på bilder.

  2. SV: Ja, vet at det ikke må bli for mye av det gode, men jeg spiser som oftest ikke mye av det usunne med mindre jeg spiser det med god samvittighet. Men så spiser jeg så pass sunt og trener så pass mye at jeg ikke kan henge meg opp i å leve så altfor sunt. For jeg ender opp med så utrolig høyt innhold av proteiner og karbohydrater og utrolig lite fett. Men for all del, i det siste har det tatt litt av. Men som en 16 åring å spise sammen med venner er ikke et sunt alternativ ^^
    Men i morgen blir nok tilbake til den normale sunne verden med trening og god mat. Så får nå tirsdag bli en ny dag med litt is og kos 🙂

  3. sv; Det er kjempe trist når noen blir mobbet, og når noen mobber så ødelegger det mye for seg selv, og de ødelegger mye for andre… men det er trist at kona de ble mobbet…. men du må si til henne at det finnes mange folk der ute som ikke har noen å snakke med, men hun har jo deg…så jeg tror hverdagen hennes blir bedre for hver dag. Det å slite med selvtilliten er ikke noe bra, og det har jeg også slete med flere gonger…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top