Facebookavhengig?

Selv bruker jeg Facebook hver dag og spesielt om kveldene er jeg aktiv. Er veldig fornøyd med hvordan det hele fungerer og hvor enkelt det er å komme i kontakt med sine venner. FB har for mange blitt en kjær ting å bruke og noen har vel også blitt avhengig av den sosiale delen av FB samt selvsagt spillene. Selv spiller jeg ikke så mye, men har lest om flere episoder hvor blant annet personer har blitt totalt avhengig av spillene og hvor det har gått utover det sosiale livet. Jeg liker faktisk FB bedre enn MSN eller Skype og koser meg godt hver gang jeg har fått en kommentar, melding eller en ny venn.

Ellers må jeg bare beundre de som en gang programmerte Facebook. Det er ufattelig god gjennomtenkt ned til den minste detalj og med de mulighetene som finnes, så kan jeg godt forstå de som bruker mesteparten av fritiden sin på Facebook.

Hva bruker du Facebook mest til om du har det? Spiller du eller holder du mest kontakt med vennene dine? Er du inne på Facebook eller bruker du andre plasser å komme i kontakt med venner (fiender)?

Her er min profil på Facebook! Hvordan ser din ut?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Facebookavhengig?

  1. Bruker Facebook ofte. Men mye mindre nå enn før, generelt mye mindre pc bruk nå enn før. Og jeg liker det 😀
    Desverre har FB en tendens til å bruke opp all fritiden min, slik at leksene ikke blir gjort osv. ehee..
    Men jeg bruker ikke fb til spill da 😉 Mest for å holde kontakt med venner 😀

  2. Jeg brukte FB flittigere før jeg begynte å blogge, hehe. Nå oppdaterer jeg statusen alt for skjeldent, men følger med på vennene mine og deres skriblerier der. Sånn sett er iphone en kongetelefon – oppdateringer rett i lomma!!
    Men det var litt av en vennegjeng – den står det respekt av gitt 🙂

  3. ehh…FB e vel til en hver tid på logga dersom e befinn me hjemme. men som regel blir d mest sosialt på Skype…en sjelden gang i blant e d en som titte fram på chatten for å si hei. men kjekk greie å ha for å få nye venna om man har flytta på se å ikke kjenne så mange fra før av =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top