En meget travel hverdag og endelig helg!

Selv prøver jeg å sove så lenge som mulig, men med barn i huset hender det at man må opp tidlig. I dag stod jeg opp kl. 07:15 og måtte hjelpe barna med å komme seg på skolen.Ellers har det vært en meget travel tid på jobben og har fått gjort mye bra for Gamereactor. Det er en herlig tid og mye som skjer. Mange store spill som kommer utover høsten, flere spillforedrag planlegges og jobber på kveldstid med BondeLAN – NM i Battlefield 3.

er det endelig helg og jeg skal bruke så mye tid som går an sammen med familien selv om jeg har andre ting som også må gjøres. Helgen er herlig og ikke minst hellig. Skal se om vi får til en spillkveld sammen med barna igjen. Legger ned de to minste og lar de to største være oppe slik at vi kan spille mot /sammen med hverandre på Wii-en eller Playstation 2-maskinen. Da går det som oftest i Mario Kart eller Buzz.

Hva med deg – hva driver du med i helgene? Lite som mulig eller har du timeplanen fylt opp? Vil også ønske alle mine lesere en riktig god helg når den tid kommer!


Random bilde: Tatt på senga i fjor av den første snøen!


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “En meget travel hverdag og endelig helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top